Η Σοφία Μπηγινά μιλάει για την «Μπελούτσι» της Ρόδου! (νέο υλικό)

12688334_856829837747781_8077785883927726809_n

Η «Μπελούτσι» της Ρόδου, όπως την αποκαλούν οι οπαδοί του Ιάλυσου, κάθε φορά που δίνει το παρών στο «Οικονομίδειο» προκαλεί… πανικό.

Η Σοφία Μπηγινά μπορεί να γεννήθηκε και να μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, όμως ζει μόνιμα πλέον στο Σμαραγδένιο νησί, όπου και εργάζεται ως υπεύθυνη ελέγχου εσόδων των παιγνίων στο καζίνο, όμως ασχολείται και με το μοντελινγκ και μάλιστα συνεργάζεται με το πρακτορείο NMG λανσάροντας εσώρουχα και μαγιό.

Το SPORTIT εντόπισε την «καυτή» οπαδό του Ιάλυσου στην τελευταία της φωτογράφιση μαγιό για λογαριασμό της MED και σας την παρουσιάζει…..

-Πως μια Θεσσαλονικιά βρέθηκε στη Ρόδο; Τι σε οδήγησε στο Σμαραγδένιο Νησί;

«Στην Ρόδο ήρθα για το Καζίνο λόγω της ειδίκευσης μου… είμαι προϊσταμένη στο τμήμα εσωτερικού ελέγχου των εσόδων. τμήμα Λογιστηρίου».

-Όσο ήσουν στη Θεσσαλονίκη τι ομάδα υποστήριζες;

«Στην Θεσσαλονίκη λόγω καταγωγής δήλωνα ΠΑΟΚΤΣΟΥ! Χωρίς να έχω πάει ποτέ στο γήπεδο…»

-Τι σε οδήγησε να πας πρώτη φορά γήπεδο;

«Η παρέα… για πρώτη φορά πήγα για να δω τους φίλους μου που έπαιζαν μπάλα. Τυχαία πήγα στο γήπεδο…ποτέ πριν δεν έβλεπα ποδόσφαιρο το θεωρούσα κατεξοχήν ανδρικό άθλημα και θέαμα!»

-Γιατί Ιάλυσος;

«Μένω στην Ιαλυσό… έχω καφέ-σνακ Mick & Mocha στην Ιαλυσό και έγινα φίλη με τα παιδιά του Ιάλυσου!»

-Πως σε αντιμετωπίζουν παίκτες και οπαδοί όταν «κλέβεις» με την παρουσία σου τα βλέμματα στις εξέδρες;

«Εεεεεε σιγά τώρα τα παραλές… οι παίχτες χαίρονται που βρίσκομαι δίπλα τους με αποκαλούν » το γούρι τους» και προσπαθώ να μην λείπω από κανέναν αγώνα…»

-Σου έχει γίνει καμία πρόταση από την ομάδα να αναλάβεις κάποιο πόστο; Όπως υπεύθυνη επικοινωνίας;

«Καλό!!! όχι δεν με έχει γίνει κάποια τέτοια πρόταση… Το πόστο »υπεύθυνη επικοινωνίας σε οποιοδήποτε τομέα » είναι κάτι που με εκφράζει απόλυτα είμαι πολύ κοινωνική και δραστήρια και πολύ ενεργητικότητα!!!»

-Πως αποφάσισες να ασχοληθείς και με το μόντελινγκ;

«Και αυτό τυχαία το ξεκίνησα! Πολλά πράγματα στην ζωή μου δεν τα κυνηγάω προτιμώ να έρχονται.. όταν έρθει η ώρα τους. Με είχε γίνει πρόταση να ασχοληθώ με το μόντελιγκ ένας φωτογράφος στο Πόρτο Καρράς που δούλευα εκεί.. σε μια επίδειξη μόδας που είχε διοργανωθεί εκεί. Έκανα κάποιες επαγγελματικές φωτογραφήσεις αλλά μετά ήρθα στην Ρόδο και έχασα τις εκεί επαφές μου. Και κάποια στιγμή πάλι τυχαία με ζητήθηκα να κάνω επαγγελματικές φωτογραφήσεις για την προώθηση κάποιον προϊόντων κυρίως εσωρούχων και μαγιό… παπούτσια και τσάντες.»

-Ποιο είναι το καλύτερο σημείο πάνω σου;

«Αυτό δεν μπορώ να το κρίνω εγώ… για μένα το σύνολο μετράει στην εξωτερική εμφάνιση και η αρμονία των χαρακτηριστικών!»

-Πώς σου «κόλλησε» το «Μόνικα Μπελούτσι» της Ρόδου;

«Στο Καζίνο οι συνάδελφοι ξεκίνησαν να με αποκαλούν έτσι. Δεν πιστεύω ότι μοιάζω σαν χαρακτηριστικά… ίσως σαν παρουσία… μελαχροινή αέρινη με αυτοποπεποίθηση. Η καθεμιά μας είναι διαφορετική και ποτέ δεν προσπάθησα να μοιάσω στην Μπελούτσι ή σε οποιαδήποτε άλλη διάσημη. Προσπαθώ να βελτιώνω τον εαυτό μου και να δείχνω ξεχωριστή χωρίς αντιγραφές γιατί είναι άσκοπο το αποτέλεσμα δεν θα ήταν ωραίο. Δεν επαναπαύομαι… προσπαθώ να φροντίζω τον εαυτό μου και η εμφάνιση μου να είναι περιποιημένη κάθε στιγμή όχι μόνο σε εξόδους. Μια γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της πρέπει να δείχνει ωραία και να αισθάνεται ωραία όλες τις ώρες!»

-Πως περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο;

«Γυμναστήριο και πάλι γυμναστήριο!!! Πολύς ελεύθερος δεν υπάρχει με το Καζίνο και το καφέ… αλλά το γυμναστήριο είναι σε καθημερινή βάση γιατί εκτός από την εξωτερική εμφάνιση με κάνει και αισθάνομαι καλύτερα».

-Ποιος ποδοσφαιριστής σου αρέσει;

«Από ποδοσφαιριστές δεν γνωρίζω και πολλά αφού πρώτη φορά ασχολήθηκα με τον Ιάλυσο, αλλά εξωτερικά με αρέσει ο Σαμαράς!»

-Δουλεύεις στο Καζίνο, έχεις σνακ-μπαρ, κάνεις φωτογραφίσεις, πας γήπεδο, τι άλλο κάνει η Σοφία και πως τα προλαβαίνεις όλα;

«Όταν είμαι καλά μέσα μου νιώθω ότι μπορώ να καταφέρω τα πάντα. Είμαι γενικά πολύ δραστήριο άτομο και θέλω να είμαι πάντα απασχολημένη για να νιώθω ζωντανή. Το πρόβλημα με μένα θα ήταν να μην είχα τόσα ενδιαφέροντα γιατί βαριέμαι πολύ εύκολα. Απολαμβάνω να ξέρω ότι η μέρα μου θα είναι γεμάτη από δραστηριότητες και εναλλαγές!»

-Τα σχέδια σου για το μέλλον;

«Να συνεχίσω να κάνω αυτά που κάνω τώρα. Είμαι καλά έτσι και δεν ζητάω κάτι παραπάνω και αν η τύχη με φέρει κάτι παραπάνω θα το αποδεχτώ με χαρά χωρίς να περιμένω για να ζήσω την επόμενη μέρα. Πιστεύω ότι πρέπει να ζούμε το σήμερα και να περνάμε καλά την κάθε μέρα μας. Πριν ολοκληρώσουμε την συνέντευξή θέλω να ευχαριστήσω το SPORTIT, όπως επίσης και την Med και την φωτογράφο μου Raminta Tybenyte που κάνω τις περισσότερες φωτογραφήσεις και ανήκω στο πρακτορείο μοντέλων που έχει Nmg Rhodes».

Η Σοφία Μπηγινά μιλάει για την «Μπελούτσι» της Ρόδου! (νέο υλικό)

Σχολιάστε

