Δεν ήμουν εκεί διότι είμαι Κώος απόγονος του μεγάλου Ιπποκράτη που μας δίδαξε την επιστήμη, την αλήθεια και το σεβασμό στον άνθρωπο.

timthumb4CXPP0EH

Αγαπητοί συμπατριώτες το όχι στο ΧΟΤ ΣΠΟΤ ήταν πράγματι ένα συλλαλητήριο με αρκετό κόσμο και μακάρι να είναι τόσος και στην πορεία για το νοσοκομείο. Ασφαλώς όσοι ήταν εκεί δεν τους θεωρώ φασίστες, ανθέλληνες, ξενοφοβικούς. Ήταν φίλοι μου και γείτονες μου απ’ όλα τα κόμματα και παρατάξεις, ακόμα ήταν Μουσουλμάνοι και Αλβανοί συμπατριώτες. Δεν κρίνω και δεν κατηγορώ κανένα. Δεν ότι είμαι καλύτερος από κανένα. Αλλά:

Ε Γ Ω   Δ Ε Ν  Η Μ Ο Υ Ν   Ε Κ Ε Ι

  1. Δεν ήμουν εκεί διότι δεν πιστεύω σε θεωρίες συνομωσίας και ανυπόστατες υποθέσεις μαθητευόμενων μάγων. Οι πραγματικοί λόγοι είναι πολλοί και οφείλονται σε οικονομικές και γεωπολιτικές αλλαγές που συντελούνται στον κόσμο και ειδικά τη Μέση Ανατολή. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι είναι αδύνατον να αφήσουν ανέπαφη τη χώρα μας που είναι ο διάδρομος των προσφύγων για τη Βόρεια Ευρώπη.
  2. Δεν ήμουν εκεί διότι αγαπώ τον τόπο μου και το χάος που ζήσαμε δεν θέλω να επαναληφθεί.
  3. Δεν ήμουν εκεί διότι σέβομαι το γείτονα μου και δεν βλέπω μόνο το συμφέρον μου (μακριά από μένα και όπου να’ναι).
  4. Δεν ήμουν εκεί διότι δε θέλω να καταστρέψω την πατρίδα και την εργασία μου με εκδηλώσεις που την εκθέτουν.
  5. Δεν ήμουν εκεί διότι κανείς άνθρωπος δεν είναι λαθραίος. Ο κάθε άνθρωπος δικαιούται ανθρώπινες συνθήκες.
  6. Δεν ήμουν εκεί διότι η μόνη λογική και εφαρμοσμένη λύση για την διαχείριση του προβλήματος είναι η κατασκευή κέντρων ΧΟΤ ΣΠΟΤ, που είναι κέντρα καταγραφής, διαπίστευσης ή ταυτοποίησης. Θα λειτουργούν με τη βοήθεια ειδικών ομάδων υποστήριξης του εκάστοτε ευρωπαϊκού οργανισμού, αλλά και εμπειρογνωμόνων από άλλα κράτη-μέλη. Σε συνεργασία πάντα με τις εθνικές Αρχές, θα παράσχουν εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας προκειμένου να γίνεται ταυτοποίηση και καταγραφή των εισερχόμενων προσώπων, μέσα – φυσικά – από σκανάρισμα δακτυλικών αποτυπωμάτων. Ταυτόχρονα, οι ίδιες ομάδες, θα προετοιμάσουν τις διεργασίες για την επιστροφή όσων δεν έχουν κανένα δικαίωμα παραμονής.
  7. Δεν ήμουν εκεί διότι κάθε άλλη λύση που προτάθηκε είναι ανεπαρκής και επικίνδυνη για την ασφάλεια και την υγεία του νησιού.
  8. Δεν ήμουν εκεί διότι δεν με νίκησε ο φόβος, η παραπληροφόρηση και οι απειλές.
  9. Δεν ήμουν εκεί διότι δεν ζω με προφητείες και δεν καταδικάζω εκ των προτέρων κάτι που ακόμη δεν έχει αρχίσει να λειτουργεί.
  10. Δεν ήμουν εκεί διότι είμαι Κώος απόγονος του μεγάλου Ιπποκράτη που μας δίδαξε την επιστήμη, την αλήθεια και το σεβασμό στον άνθρωπο.
  11. Δεν ήμουν εκεί διότι η άγνοια και η οργή δημιουργούν φράγματα που χωρίζουν το νησί μας.
  12. Δεν ήμουν εκεί διότι είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ, πολίτης της χώρας με τους περισσότερους μετανάστες στην Ευρώπη. Η χώρα που γνώρισε πρόσφυγες και γενοκτονίες, η χώρα που διάλεξε ο Απόστολος Παύλος για να ξεκινήσει ο χριστιανισμός σε όλο τον κόσμο. Η χώρα του Οδυσσέα.
  13. Δεν ήμουν εκεί διότι, αν αγαπώ την Ελλάδα θα πρέπει να την τιμώ και να την εμπιστεύομαι, έστω και αν η Ελλάδα δεν κάνει πάντα αυτό για τα παιδιά της. Η χώρα μας είναι η πιο ωραία του κόσμου και θα πρέπει και εμείς να αναλάβουμε την ευθύνη να διαλέγουμε τους πολιτικούς που δεν θα μας χαϊδεύουν τα αυτιά, δεν καπηλεύονται την πατρίδα και δεν διχάζουν τους Έλληνες.
  14. Δεν ήμουν εκεί διότι ήταν εκεί και η εγκληματική οργάνωση Χρυσή Αυγή και δεν πρόκειται ποτέ να ρίξω νερό στο μύλο μιας ναζιστικής συμμορίας που ντροπιάζει τη χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

 

http://aegeanews.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=419051

Σχολιάστε

