ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ προς Δήμαρχο Κω: Πως θα πληρωθούν αυτά τα πρόστιμα με «μόστρα» … τους μετανάστες;

timthumbROKEPO16

Κύριε Δήμαρχε καλησπέρα.
Είμαι συγγενικό πρόσωπο ενός από τους δεκάδες επιχειρηματίες που έριξες πριν λίγες μέρες αυτά τα ακατανόητα τσουχτερά πρόστιμα . Μας έφερες στην πλήρη απόγνωση . Μας τελείωσες πραγματικά . Η επιχείρηση φέτος δεν δούλεψε γιατί η ¨μόστρα¨ της ήταν οι μετανάστες.

Και εσύ αντί να τους μαζέψεις κάπου να καθαρίσει η πόλη αποφάσισες να ξεπαστρέψεις ¨ εμάς. Μας έκανες ήδη μετανάστες. Σκεφτόμαστε να φύγουμε από το νησί που γεννηθήκαμε γιατί εσύ είσαι κακός και ανίκανος. Πως θα πληρωθούν αυτά τα πρόστιμα που αν δε τα πληρώσεις διπλασιάζονται μέσα σε δυο μήνες; Μας είπες κ. Δήμαρχε ότι την Δευτέρα η πόλη δεν θα έχει σκηνές και όλα θα έχουν μαζευτεί. Πέρασες να δεις από το επαρχείο μέχρι το Κως την εικόνα; Στην Ιπποκράτους; Στο πάρκο δίπλα στο άγαλμα του Κολοκοτρώνη; Στα ταξί; Στην Αρτεμισίας; Δεν πέρασες κύριε Δήμαρχε γιατί όπως είδα στα σαιτ πρωί πρωί, ήσουν πρώτη ¨μούρη¨ χθές βράδυ στην συναυλία του Χαρούλη.
Δηλαδή κ. Δήμαρχε έλυσες τα προβλήματα της πόλης και πήγες να διασκεδάσεις ε; Μα καθόλου δεν ντρέπεσε κ. Δήμαρχε ; Από ζεμπεκιά σε συναυλία και από εσπερινό σε πανυγήρι. Αυτή είναι η διαδρομή σου , την ίδια ώρα που οι πολίτες σου βουλιάζουν. Τι να σου πω. Ο θυμός μας που θα φτάσει; Τέτοια αναισθησία ; Ειλικρινά απορώ πως πέσαμε στην παγίδα σου και σε ξαναψηφίσαμε. Εγώ και οι δικοί μου δεν πήγαμε στον Χαρούλη κ. Δήμαρχε. Ούτε τα παιδιά μου που τόσο ήθελαν. Ξέρεις γιατί; Γιατί δεν είχαμε να τους δώσουμε τα εισιτήρια. Μείνανε σπίτι. Πρέπει να πληρώσουμε τα πρόστιμα σου κ. Δήμαρχε. Και για να φύγει από μέσα μου ο θυμός και για να μην παρασυρθώ και γράψω χειρότερα και πιο σκληρά ακόμα θα σου πω μόνο κ. Δήμαρχε κάποιους στίχους ενός αγαπημένου τραγουδιού των παιδιών μου που λέει ο Χαρούλης και σου πάει γάντι.
Λόγια που μου είπες
μην τα ξαναλές
όλα τα θυμάμαι
έσπασαν οι λύπες
κι έγιναν πολλές
ξέχνα τες και πάμε
χωριστά.
Πάνε τα 5 Σ που μας είπες και μας έπεισες δυστυχώς…
Εγώ θα σου πω για τα 5 Α, που με παρότρυναν και αυτά τα παιδιά μου να σου τα γράψω:
Aνίκανος
Ανεπαρκής
Αμετανόητος
Αχάριστος
Άφιλος
Θα τα πούμε στις κάλπες κ. Δήμαρχε, αν στο μεταξύ δεν έχουμε μεταναστεύσει και εμείς από τα καμώματα σου.
Γ.Μ
Κύριε Κιάρη  σαςστέλνω και την φωτογραφία από τηνσυναυλία του Χαρούλη.

Σχολιάστε

