ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΝΟΥΜΕΡΟ 2…. Σ.ΧΑΤΖΗΧΑΛΗΛ

timthumb4RTLPJHF

ΑΠOΧΩΡΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑ ΚΑΙ ΣΤHΡΙΞΑ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.

ΑΠOΧΩΡΩ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΖΟΥΣΑ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ.

ΘΥΜΑΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΕΠΑΡΧΟ ΚΥΡΙΟ Β. ΞΥΠΟΛΙΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΕΙ ΓΥΜΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!

ΠΑΡΕΛΕΙΨΕ ΩΜΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΟΥΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ!

ΖΗΤΑΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΥΡΙΤΣΗ.

ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΡΑ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ… ΤΕΡΑΣ.

ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ (ΟΧΙ ΤΗΝ ΜΥΤΗ) ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ!

ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΩ !

ΑΥΤΟ ΑΣ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ!

ΧΑΤΖΗΧΑΛΗΛ –ΜΑΚΡΥΧΑΛΗΛΑΚΗ ΣΙΜΠΕΛ.

http://aegeanews.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=414443

Σχολιάστε

