ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Θέσεις στάθμευσης… ρουσφέτια στα δικά μας παιδιά;

timthumb

Πριν λιγες μερες προσπαθησα να παω με την μητερα μου στον ΟΑΕΔ στη κεντρο και προσπαθησα να παρκαρω εξω απο το ιατρειο του κ.Θαλασσινου.

Κακως βεβαια γιατι ενας κυριος που ηταν εκει με το σκυλακι του μου εκανε εντονες παρατηρησεις γιατι δεν ειδα την ταμπελα που απαγορευει την σταθμευση εξω απο το ιατρειο. Ετσι κατεβασα το κεφαλι και γρηγορα γρηγορα αποχωρησα.

Την επομενη ξανα το ίδιο βλέπεις δεν βαζω μυαλο,αλλα επειδη ημουν με την μητερα μου θεωρησα σωστο μια και δεν βρηκα αλλη θεση να παρκαρω για λιγο να την περιμενω στο αυοκινητο.

Ξανα τα ιδια αυτη την φορα μια κυρια που σκουπιζε στο δρομο που ειπες πως δεν εχω τροπους,το μονο που απαντησα ειναι πως ειμαι εδω και περιμενω την μητερα μου αν χρειαστει καποιος την θεση θα φυγω αμεσως. Τελικα εφυγα για δευτερη φορα.

Μπαινοντας στον ΟΑΕΔ καποιος κυριος που ακουσε την ιστορια που ελεγα στη μητερα μου μου ειπε πως η ταμπελα που εχει μπει εκει ειναι παρανομη και δεν υπαρχει αποφαση δημοτικου συμβουλιου (φωτο αποφαση Επιτροπης Ποιοτητας Ζωης) απλα ειναι ρουσφετια στα δικα μας παιδια…

Τεψαξα λιγακι και σημερα πηρα και φωτογραφια και απορω τελικα υπαρχει καποιος υπευθυνος που να διοικεί το δημο?

54f5d6092311b_picture_000000037w2y0100022(023)

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

http://aegeanews.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=411604

Σχολιάστε

